5:15 e unha fuga… (Gallego)

5:15 e unha fuga…

Dentro dalgunhas horas sairá o sol, descubrindo os cantos máis secretos coa súa luz… e eses raios que me chegan dende a túa beira, alimentarán en min a calidez que tanto che apaixona.
Volverán os afáns, o pintor, as comidas… e ese milleiro de cousas que é necesario facer para evitar que a rutina morra de fame. Mais agora, toma entre os teus brazos aquela guitarra que me recorda, e abandonada mira dende a esquina… pecha os ollos… e canta para min.
Logo tómame do brazo e a cintura, meu equilibrista… súbeme á túa corda frouxa, para bailar comigo esa melodía que agora tocan para nós dende a azotea, ese cuarteto de músicos invisibles, que se quedaron tocándolle ao amor.

***

5:15 y una fuga…

(Dentro de algunas horas saldrá el sol, descubriendo los rincones más secretos con su luz… y esos rayos que me llegan desde tu orilla, alimentarán en mí la calidez que tanto te apasiona.
Volverán los afanes, el pintor, las comidas… y ese millar de cosas que es necesario hacer para no matar de hambre a la rutina. Mas ahora, toma entre tus brazos aquella guitarra que me recuerda y nos mira, abandonada desde la esquina… cierra los ojos… y canta para mí.
Luego tómame del brazo y la cintura, mi equilibrista; súbeme a tu cuerda floja, para bailar conmigo esa melodía que ahora tocan para nosotros desde la azotea, ese cuarteto de músicos invisibles, que se han quedado tocándole al amor.)

©Ada Hayes (Diciembre 2012)

en-la-cuerda-floja-efect
by desconocido